evado_narrowcast_1920x400px
4 oktober 2016
4 oktober 2016,
 0

Vanuit uw organisatie is de behoefte ontstaan om een oriëntatie te starten naar de mogelijkheden van narrowcasting.

De kans is hierbij groot dat u als een van de eerste acties heeft besloten om een online zoekactie te starten. Zodra u in uw zoekbalk van de browser narrowcasting intoetst en op “zoek” klikt, heeft u mogelijk wat verrast gekeken naar het resultaat. Er zijn inderdaad behoorlijk wat aanbieders op deze markt wat het niet eenvoudig maakt om tot een selectie van een aantal goede leveranciers te komen.

Om te komen tot een goede keus ten aanzien van de leverancier en haar oplossing is het goed om te kijken naar de samenhang tussen de eerder genoemde 3 elementen: de aanbieder, de oplossing en uw eigen organisatie ( de samenwerking). Immers, een bedrijf wat al jarenlang actief is maar een beperkte oplossing biedt, kan een verkeerde keus zijn.
Narrowcasten doet u niet voor een paar maanden. De meeste organisaties hebben voor ogen om het structureel in te zetten in hun communicatie. Des te meer reden om een goede selectie van verschillende leveranciers te maken.

Om u hierbij te helpen heeft TSS een whitepaper opgesteld met nuttige tips en zaken waar u aan kunt denken bij de selectie van uw narrowcasting leverancier.
U kunt deze whitepaper hier downloaden.