tss-evado-narrowcasting-bij-de-zuivelhoeve
10 november 2016
10 november 2016,
 0

Recentelijk is De Zuivelhoeve gestart met het inzetten van narrowcasting in haar winkels. Het motief voor dit besluit bestond uit vier onderdelen, te weten:

1. Werving van nieuwe klanten door visueel aantrekkelijke uitingen te tonen op schermen in de winkels van de Zuivelhoeve;

2. Branding van de Zuivelhoeve, op de schermen wordt door middel van beeld de beleving, ambacht en werkwijze van de Zuivelhoeve duidelijk gemaakt middels ook filmpjes;

3. Beleving creƫren voor de klanten in de winkel door aantrekkelijke content rondom de Zuivelhoeve;

4. Informeren van klanten ten aanzien van relevante informatie ( openingstijden, nieuwtjes, aanbiedingen etc.).

Ieder scherm wordt apart aangestuurd en voorzien van specifieke content. De aansturing vindt momenteel plaats via het hoofdkantoor. In de toekomst kunnen locale winkeliers ook zelf een deel van de narrowcasting uitzending beheren. In totaal gaat het om een configuratie van veertig winkels wat in loop van tijd nog zal worden uitgebreid.

TSS heeft het complete narrowcastingproject voor De Zuivelhoeve verzorgd. Van alle Evado narrowcasting software tot en met het monteren van de schermen in de winkels.