Leisure: ontspanning & entertainment

Onder het leisure segment bedoelen we hier alle bedrijven, organisaties en/of instellingen die als doel hebben om hun bezoekers te vermaken of te laten ontspannen. Deze doelgroep worden ook wel aangeduid als het REST segment (Recreatie, Entertainment, Sport en Tourisme).

In dit segment wordt digitale visuele communicatie veelvuldig ingezet. Voorbeelden zijn dierentuinen, bioscopen, pretparken indoorspeelparadijzen enzovoort. Digital signage schermen worden ingezet met tal van verschillende motieven. Bij de entree worden prijzen of openingstijden getoond. Speciale acties of wanneer een specifiek evenement plaatsvindt. De narrowcastingschermen kunnen informatie vertrekken over onderwerpen in het park of een bezoeker de juiste weg wijzen. Zijn er eetgelegenheden dan kunnen de digitale schermen ook hier weer worden ingezet om de menu’s  en prijzen te tonen.

Niet alleen voor bezoekers hebben narrowcasting schermen nut. Ze kunnen ook erg handig zijn voor interne medewerkers. Informatie over bezoekersaantallen, heat maps (waar is het druk of rustig in een park) of reguliere interne communicatie zijn slechts enkele voorbeelden.

In een eventueel geval van een calamiteit kunnen de schermen ook dienst doen als evacuatie tool. Ze informeren de bezoeker direct en geven aan welke acties er genomen moeten worden. Meer beleving toevoegen aan een omgeving? Denk dan eens aan de impact die een LED wall heeft op uw bezoekers.

Meer dan 20 narrowcastingschermen vertrekken de bezoeker van allerlei nuttige informatie.

Hotel TV op meer dan 400 schermen met een groeipotentie naar ruim 800 schermen!

De Leistert informeert en involveert haar bezoekers met interactieve naarowcasting schermen, aangestuurd door Evado.

20 voordelen van narrowcasting voor de leisure-hospitality-leaflet