Narrowcasting in showrooms
Een showroom is er op gericht om hun bezoekers te informeren en te imponeren. Bedrijven zijn trots op hun producten, oplossingen en diensten en willen om die reden deze in hun showroom zo goed mogelijk presenteren. Het inzetten van digitale visuele communicatie in showrooms draagt op en enorme manier bij aan deze doelstellingen.
Is er behoefte aan wayfinding? De weg vinden in een onbekende ruimte kan namelijk een behoorlijk stressvolle ervaring zijn. Hoe wilt u dat uw bezoeker de showroom ervaart? Wilt u uw producten op een bepaalde manier positioneren door het inzetten van een videowall? Het is mogelijk door middel van het inzetten van narrowcasting schermen in uw showroom.
Een showroom kan nooit uw gehele assortiment laten zien dit maakt het toevoegen van touch schermen zeer waardevol. Op deze wijze kan de bezoeker zich verder verdiepen in de producten en diensten waar hij interesse in heeft. Dit kan eenvoudig door op de schermen door te linken naar uw website. Het is echter ook mogelijk om een specifieke touch dienst te gebruiken.
Videowalls lenen zich door dit alles uitstekend voor impact en branding van uw producten. Is er een bar of restaurant in de showroom dan kunt u ook hier gebruik maken van narrowcasting / digital signage schermen.