Gouda – Na een succesvolle pilot in het najaar van 2019 hebben Optisport & TSS Cross Media Group de samenwerking definitief gemaakt. Begin dit jaar is het contract tussen beide partijen ondertekend. 

Optisport heeft in het verleden gekeken om zelf een narrowcasting systeem te ontwikkelen maar kwam er na een korte testperiode achter dat dit echter alleen bestond uit de basis van wat er mogelijk is in de wereld van narrowcasting. “Het verder ontwikkelen van een eigen narrowcasting systeem zou te veel tijd en energie kosten. Daarom hebben we ervoor gekozen om over te stappen naar een professionele partner”, aldus Sjoerd Gerretsen, marketingadviseur bij Optisport.

In het najaar van 2019 hebben tien Optisport locaties een pilot gedraaid met het narrowcasting systeem van TSS. Na een succesvolle periode op de pilotlocaties hangt inmiddels al op twintig locaties het systeem van TSS. De uitrol van dit systeem zal de komende tijd stapsgewijs plaatsvinden.

“Wij zijn erg tevreden over het narrowcastingsysteem van TSS en streven ernaar om het aantal Optisport locaties die gebruik maken van dit systeem op korte termijn te vergroten” laat Gerretsen weten. Op deze manier kan Optisport vaste partners voorzien van doelgerichte reclame-uitingen op de locaties en nieuwe partners binden om te adverteren. Daarnaast kan Optisport ook haar eigen marketingcampagnes onder de aandacht brengen via de schermen van het systeem.

TSS Cross Media Group
TSS is opgericht in 1990 en houdt zich sinds de oprichting bezig met het ontwikkelen van software en hardware op het gebied van digitale visuele communicatie. De afgelopen jaren heeft TSS de focus verschoven van de broadcast-industrie naar nieuwe markten met als missie: “Bedrijven en organisaties de tools geven die het hem mogelijk maakt hun boodschap digitaal visueel aantrekkelijk te communiceren naar hun doelgroep.”

Optisport
Optisport is specialist in de exploitatie en het beheer van zwembaden, ijsbanen, sporthallen en multifunctionele sport- en welzijnscentra, maar ook van private voorzieningen als fitnesscentra, indoor speelparadijzen (Avontura) en trampolineparken (Krazy Kangaroo). In de bijna 350 accommodaties verspreid over 80 gemeenten brengen 2.500 Optisport medewerkers jaarlijks 20 miljoen bezoekers in beweging!

Voor vragen omtrent deze publicatie kunt u zich wenden tot:
Michel Bons
Director Marketing & Sales
0182-555 000

Bekijk ook de uitgebreide projectbeschrijving van Optisport.

tss optisport narrowcasting