Live TV i.c.m.

DOOH, Advertising & Narrowcasting mogelijkheden

Split-Xcreen-Advertising wordt gekenmerkt door het weergeven van live tv-uitzendingen tegelijk met advertenties op een groot scherm met een minimale grootte van 223cm breed en 126cm hoog.Nationale, regionale en lokale adverteerders krijgen een Digital Out of Home-advertentieplatform aangeboden om hun berichten in sportaccommodaties weer te geven naast sportuitzendingen met live-uitzendingen. De hoge frequentie van advertentieweergaven, samen met de subliminale associatie met premium (sport) content en een hoge mate van aandacht voor het publiek, verhogen de effectiviteit van elke advertentiecampagne aanzienlijk.

Hoe werkt DOOH?

Wat is het?

  • Live TV omrand met sponsor en advertentie-uitingen;
  • 100 inch DNP LaserPanel scherm met TV beeld op 82% (2,3m2) van het beeldoppervlak;
  • Advertenties draaien in een carrousel van 15 seconden;
  • Clubsponsors verdeeld over 3 vlakken;
  • Een statisch vlak voor clublogo en/of hoofdsponsor;
  • Landelijke adverteerders op 1 vlak (horizontaal);
  • Uitgebreide narrowcastingmogelijkheden;

Inclusief

  • Financial lease alle hardware* t.w.v. €9.250,-
  • Installatie en jaarlijks onderhoud;
  • Service level agreement, 2e lijns support;
  • Toegang tot Evado Content Management Platform (Cloud);
  • Licentie fees;
  • *DNP Screen/DNP LaserPanel Projector/Streaming Box/Evado Narrowcasting player.

 

Partnership

Het Split Screen concept is een gezamenlijke activiteit van TSS met haar partner xScreen Interactive. Hierbij verzorgt TSS middels het Evado systeem het content management en de play-out. xScreen verzorgt alle commerciële activiteiten ten aanzien van werving van locaties en ad sales.

Adverteren?

Wilt u adverteren op ons landelijke netwerk? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. We vertellen u graag meer over de mogelijkheden en tarieven.

Rick

Rick

Ja, ik wil meer informatie over Split-Xcreen-Advertising!