Voorstellinginformatie Luxor theater

Wij zijn begin 2022 in contact gekomen met het Luxor Theater in Zutphen. Na een gesprek met de facilitair coördinator kwam een duidelijke vraag naar voren. De behoefte was ontstaan om te kunnen communiceren met bezoekers van het theater via digitale informatieschermen en de techniek rondom digital signage is dat mogelijk. Daarbij was één van de eisen dat er een koppeling kon worden gemaakt met het ticketsysteem (Ticketlab) welke de data automatisch zou verversen per zaal. Na de presentatie op locatie is besloten om te kiezen voor ons narrowcasting platform. De functionaliteit in combinatie met de simpelheid van het Evado platform hebben ervoor gezorgd dat Luxor voor ons heeft gekozen.

Het project

Voor Luxor Theater Zutphen hebben wij diverese players, professional displays (43 en 50”) en muurbeugels geleverd. Deze displays kunnen op stand-by schakelen, wat als voordeel heeft dat de schermen op gezette tijden aan/uit gaan. Dit verhoogt de levensduur van de schermen. Daarnaast hebben wij het CMS ingericht, voorzien van gebruikers met de juiste rechten en rollen en een standaard template set.

Er is een maatwerk koppeling gemaakt met Ticketlab. Ticketlab wordt gebruikt als kassa-en online verkoop systeem. De koppeling is gemaakt met de API van Ticketlab en de data die hieruit komt wordt als JSON omgezet in XML en verwerkt in een template. Hiervoor is een op maat gemaakte template gemaakt en toegevoegd aan het CMS. De informatie die wij aanroepen tonen o.a. de naam van de voorstelling, speelduur en release datum nabij de 2 theaterzalen real-time.
De informatie wordt automatisch ververst en toont tijdens de voorstelling ook de eerstvolgende voorstelling op het scherm. Vanzelfsprekend toont elke zaal zijn eigen informatie.

De verschillende gebruikers zijn getraind en hebben zowel de redactie als beheerdertraining gevolgd. Het systeem draait volledig in de cloud, waardoor software update / upgrades automatisch worden geregeld.

Narrowcasting als communicatiemiddel bij theaters

Theaters lenen zich bij uitstek heel goed voor het presenteren van attractieve content aan bezoekers. Denk hierbij aan mooie video’s, previews van voorstellingen of actiematige content van de horecagelegenheid. Doelstelling van schermen is enerzijds het verbeteren van de informatievoorziening en anderzijds een bijdrage leveren aan de algehele beleving en branding van het theater.

Tegenwoordig exploiteren veel theaters hun informatieschermen ook commercieel.Het tonen van advertenties in combinatie met informatieve content maken dit een interessant verdienmodel. De theaters hebben veel bezoekers, daarmee veel bereik en dit trekt adverteerders aan. Op deze manier wordt het narrowcasting systeem niet alleen een communicatiemiddel,
maar ook een (terug)verdienmodel.

Nieuwe partner: FullFact Solutions

TSS, a leading company with 30+ years of experience in the field of digital visual communication solutions and FullFact Solutions, a leading Dutch supplier of OEE (Overall Equipment Effectiveness) and productivity monitoring solutions announced their partnership.

The two companies have complementary products for the high volume Food & Beverage, Pharmaceutical, and Industrial markets. TSS’s digital signage product suite and FullFact’s production monitoring solutions now provide production teams real-time, user-friendly and interactive information, displayed on every device (monitors, smartphones, tablets).

OEE and productivity monitoring solutions

“It is essential that production teams stay fully informed about their production lines and take immediate action if required. With the OEE analysis, continuous improvement measurements can be taken and progress is being measured. We are looking forward to jointly address the market opportunities,” says Max Marinissen, Managing Director FullFact – a DECIDE4ACTION company.

TSS digital visual communication solutions

“Digitalization and real-time data visualization are becoming increasingly important in the food & production industry. By displaying the OEE and production data on digital signage screens, these dashboards create awareness and provide insight into the status of a production line, machine, and their performance. Operators, team leaders, and production managers are informed in real-time, which makes it easier to adjust and anticipate. The cooperation between FullFact and TSS creates a powerful solution for insights in data visualization,” says Stefan Noordermeer, Sales Manager of TSS.

About TSS

At TSS, the focus is on communication. We have been active with a passionate team in designing, building and selling software in the field of digital visual communication for over thirty years. Our software provides solutions to customers in a wide variety of market segments. From TV broadcasters, industry related companies to education and healthcare institutions. We offer a one-stop-shop formula within our field of expertise. This way we can provide a total solution package to our customers. These solutions range from narrowcasting/digital signage, interactive/touch, broadcasting/streaming to videowall and LED solutions.

About FullFact – a DECIDE4ACTION company

FullFact is a European (Eindhoven, Netherlands) software company that provides Overall Equipment Effectiveness (OEE) software to the manufacturing industry to increase productivity and reduce losses. This OEE software helps to continuously improve machine effectiveness and productivity by finding and visualizing hidden losses. The OEE Toolkit and TOOLKIT4ACTION is used globally on over 5,000 production lines in the Food & Beverage, Industrial, Pharma, and Chemical industries. Learn more about FullFact.

———————————————————————-

Neuer Partner TSS Cross Media Group

FullFact Solutions, ein führender niederländischer Anbieter von OEE- (Overall Equipment Effectiveness) und Produktivitätsüberwachungslösungen, und TSS, ein führendes Unternehmen mit mehr als 30 Jahren Erfahrung im Bereich digitaler visueller Kommunikationslösungen, gaben ihre Partnerschaft bekannt.
Die beiden Unternehmen verfügen über komplementäre Produkte für den Lebensmittel- und Getränkemarkt, die Pharmazie und die Industrie.

Die Digital Signage-Produktsuite von TSS und die Produktionsüberwachungslösungen von FullFact bieten den Produktionsteams nun benutzerfreundliche und interaktive Informationen in Echtzeit, die auf jedem Gerät (Monitore, Smartphones, Tablets) angezeigt werden.

OEE und Produktivitätsüberwachung

„Es ist von entscheidender Bedeutung, dass die Produktionsteams umfassend über ihre Produktionslinien informiert sind und bei Bedarf sofortige Maßnahmen ergreifen können. Mit der OEE-Analyse können kontinuierliche Verbesserungsmaßnahmen ergriffen und der Fortschritt gemessen werden. Wir freuen uns darauf, gemeinsam die Marktchancen zu nutzen“, sagt Max Marinissen, Geschäftsführer von FullFact – einem Unternehmen von DECIDE4ACTION.
TSS digitale visuelle Kommunikation

„Digitalisierung und Echtzeit-Datenvisualisierung werden in der Lebensmittel- und Produktionsindustrie immer wichtiger. Durch die Anzeige von OEE- und Produktionsdaten auf Digital Signage-Bildschirmen schaffen diese Dashboards Bewusstsein und geben Einblick in den Status einer Produktionslinie, einer Maschine und deren Leistung. Bediener, Teamleiter und Produktionsmanager werden in Echtzeit informiert, was Anpassungen und Voraussagen erleichtert. Die Zusammenarbeit zwischen FullFact und TSS schafft eine leistungsstarke Lösung für Einblicke in die Datenvisualisierung“, sagt Stefan Noordermeer, Sales Manager von TSS.

Über TSS

Bei TSS liegt der Schwerpunkt auf der Kommunikation. TSS ist seit über dreißig Jahren mit einem leidenschaftlichen Team in der Entwicklung, Herstellung und dem Verkauf von Software im Bereich der digitalen visuellen Kommunikation tätig. Ihre Software bietet Lösungen für Kunden in einer Vielzahl von Marktsegmenten. Von TV-Sendern über Unternehmen aus der Industrie bis hin zu Bildungs- und Gesundheitseinrichtungen. TSS bietet eine One-Stop-Shop-Formel innerhalb seines Fachgebiets. Auf diese Weise kann TSS seinen Kunden ein Gesamtlösungspaket anbieten. Diese Lösungen reichen von Narrowcasting/Digital Signage, Interactive/Touch, Broadcasting/Streaming bis hin zu Videowand- und LED-Lösungen. Mehr über TSS auf ihrer Website.

Über FullFact – ein Unternehmen von DECIDE4ACTION

FullFact ist ein europäisches Softwareunternehmen (Eindhoven, Niederlande), das Software für die Gesamtanlageneffektivität (Overall Equipment Effectiveness, OEE) für die Fertigungsindustrie anbietet, um die Produktivität zu steigern und Verluste zu reduzieren. Diese OEE-Software hilft bei der kontinuierlichen Verbesserung der Maschineneffektivität und -produktivität, indem sie versteckte Verluste aufspürt und visualisiert. Das OEE-Toolkit und TOOLKIT4ACTION wird weltweit an über 5.000 Produktionslinien in der Lebensmittel- und Getränkeindustrie, der Industrie, der Pharmaindustrie und der chemischen Industrie eingesetzt. Erfahren Sie mehr über FullFact.

Nieuwe feature: xConnect & Workspace365

De Evado xConnect feature die het mogelijk maakt om narrowcasting content op verschillende applicaties en devices te tonen is vanaf heden gekoppeld aan een nieuw platform, namelijk Workspace365.

Effectieve communicatie via Evado & Workspace365

Workspace 365 beschikt over een RSS-input en omdat Evado xConnect een RSS-output genereert, worden narrowcasting berichten automatisch getoond.

De laatste corporate boodschappen en interne informatie wordt op deze manier direct zichtbaar. Hierdoor wordt de kans vergroot dat berichten daadwerkelijk worden gelezen, omdat deze zowel op de narrowcasting schermen worden getoond als in de digitale werkomgeving van Workspace365. Dit levert een enorm voordeel op voor de communicatie-afdeling, omdat medewerkers via verschillende communicatiemiddelen worden bereikt.

Wat is Workspace365

Workspace 365 is een digitale werkplek die automatisch aanpast op jouw rol en omgeving: alle applicaties, informatie, intranet en communicatie

– Verbeter de Digital Employee Experience;
– Vereenvoudig werkprocessen en software adoptie;
– Verhoog personeelsretentie door een gelukkiger werk-leven te bieden.

Heeft u vragen over Evado of specifiek over de Workspace koppeling? Neem gerust contact met ons op via info@tss.nl of via telefoonnummer 0182-555 000

Nieuwe feature: Evado Event Planner

Evado, het systeem voor geavanceerde digitale visuele communicatie, is recentelijk verrijkt met een nieuwe feature.

Evado Event Planner, vernieuwde handige feature met oog voor verduurzaming 

Vanuit TSS productmanagement en software-ontwikkeling wordt continue gewerkt om de Evado software uit te breiden met extra features. Ook gebruikers van het systeem hebben invloed op de software roadmap. Zij kunnen aangeven welke functionaliteit ze missen of welke features mogelijk verbetert kunnen worden. Op die manier is een nieuwe feature ontstaan en toegevoegd aan het systeem, de Evado Event Planner.

Evenementen inplannen in narrowcasting uitzendingen 

De naam doet waarschijnlijk al vermoeden waar de feature over gaat. De Event Planner is bedoeld voor het snel en gemakkelijk toevoegen van een speciale uitzending aan een narrowcasting omgeving. Het karakter van die uitzending is dan van tijdelijke aard (event) en valt in feite buiten de reguliere uitspeelagenda tijden (schedules).

Normaliter heeft een uitzending bij een organisatie een starttijd en een stoptijd. Bijvoorbeeld starten om 08:30 uur en stoppen om 19:00 uur op werkdagen en geen uitzendingen in het weekend. Op deze tijden staan de schermen aan en gaan automatisch uit als de eindtijd aanbreekt. De Event Planner geeft de gebruiker de mogelijkheid om met een nieuw schedule als het ware in te breken op de bestaande schedules. Deze worden in feite overruled.

Open dagen, narrowcasting in het onderwijs 

Een mooi voorbeeld van een toepassing van de Event Planner vinden we in het onderwijs. Binnen scholen worden vaak dingen georganiseerd die buiten de reguliere schooltijden liggen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan open dagen, ouderavonden, 10 minuten gesprekken, inloopavonden et cetera.

Op dergelijk momenten is het handig om de Event Planner functie in te zetten. Waarbij een reguliere planning bijvoorbeeld loopt alleen op doordeweekse schooldagen kan nu eenvoudig een extra uitzendingen worden ingepland op de open dag voor a.s. zaterdag. De informatieschermen starten op de nieuwe tijd en gaan vanzelf weer uit als het evenement afgelopen is. Onder andere het ROC van Amsterdam maakt gebruik van de nieuwe feature.

Slimme schedules zorgen voor minder stroomverbruik 

Hoe ging het vroeger zonder de Event Planner? Voordat de Event Planner beschikbaar kwam was de werkwijze dat gebruikers hun bestaande schedules gingen verlengen.  Zo werd een schedule die normaal liep tot 17:00 bijvoorbeeld verlengd tot 23:00 uur. Dit terwijl bijvoorbeeld de Ouderavond pas startte om 20:00 uur en afgelopen was om 23:00 uur. De schermen stonden dus tussen 17:00 uur en 20:00 ook aan terwijl dit in feite niet noodzakelijk was.

Door de Event Planner stopt de reguliere uitzending om 17:00 uur en start de Event uitzending om 20:00 uur. Dat de schermen tussendoor uit staan bespaart dus stroom. Weliswaar zijn deze besparingen op energiegebied bescheiden. Echter, op jaarbasis gemeten over alle Evado gebruikers kan dit tot leiden tot een mooie energiebesparing. In tijden van oplopende kosten op dit gebied zijn alle beetjes meegenomen.

Uiteraard is de Event Planner niet alleen handig voor gebruikers in het onderwijs. Ook binnen tal van andere segmenten is de functie handig in te zetten en biedt het extra voordelen en gemak.

Heeft u vragen over Evado of specifiek over de Event Planner? Neem gerust contact met ons op via info@tss.nl of via telefoonnummer 0182-555 000

Samenwerking tussen TSS & Optisport

Gouda – Na een succesvolle pilot in het najaar van 2019 hebben Optisport & TSS Cross Media Group de samenwerking definitief gemaakt. Begin dit jaar is het contract tussen beide partijen ondertekend. 

Optisport heeft in het verleden gekeken om zelf een narrowcasting systeem te ontwikkelen maar kwam er na een korte testperiode achter dat dit echter alleen bestond uit de basis van wat er mogelijk is in de wereld van narrowcasting. “Het verder ontwikkelen van een eigen narrowcasting systeem zou te veel tijd en energie kosten. Daarom hebben we ervoor gekozen om over te stappen naar een professionele partner”, aldus Sjoerd Gerretsen, marketingadviseur bij Optisport.

In het najaar van 2019 hebben tien Optisport locaties een pilot gedraaid met het narrowcasting systeem van TSS. Na een succesvolle periode op de pilotlocaties hangt inmiddels al op twintig locaties het systeem van TSS. De uitrol van dit systeem zal de komende tijd stapsgewijs plaatsvinden.

“Wij zijn erg tevreden over het narrowcastingsysteem van TSS en streven ernaar om het aantal Optisport locaties die gebruik maken van dit systeem op korte termijn te vergroten” laat Gerretsen weten. Op deze manier kan Optisport vaste partners voorzien van doelgerichte reclame-uitingen op de locaties en nieuwe partners binden om te adverteren. Daarnaast kan Optisport ook haar eigen marketingcampagnes onder de aandacht brengen via de schermen van het systeem.

TSS Cross Media Group

TSS is opgericht in 1990 en houdt zich sinds de oprichting bezig met het ontwikkelen van software en hardware op het gebied van digitale visuele communicatie. De afgelopen jaren heeft TSS de focus verschoven van de broadcast-industrie naar nieuwe markten met als missie: “Bedrijven en organisaties de tools geven die het hem mogelijk maakt hun boodschap digitaal visueel aantrekkelijk te communiceren naar hun doelgroep.”

Optisport

Optisport is specialist in de exploitatie en het beheer van zwembaden, ijsbanen, sporthallen en multifunctionele sport- en welzijnscentra, maar ook van private voorzieningen als fitnesscentra, indoor speelparadijzen (Avontura) en trampolineparken (Krazy Kangaroo). In de bijna 350 accommodaties verspreid over 80 gemeenten brengen 2.500 Optisport medewerkers jaarlijks 20 miljoen bezoekers in beweging!

Voor vragen omtrent deze publicatie kunt u zich wenden tot:
Michel Bons
Director Marketing & Sales
0182-555 000

Bekijk ook de uitgebreide projectbeschrijving van Optisport.

Nieuwe partner: Mediacenter Rotterdam

Na diverse goede gesprekken is op 6 juli 2021 jl.de samenwerking met Mediacenter Rotterdam bekrachtigd.  Omdat twee werelden samen komen, ontstaan  er tal van nieuwe concepten. Denk hierbij aan  mooie cross-overs tussen print en online met die van narrowcasting digital signage. Dit biedt zeer interessante proposities voor diverse marktsegmenten.

Op korte termijn worden een aantal concepten voor marktsegmenten zoals retail, leisure & hospitality en corporates verder uitgewerkt en vormgegeven.  Hierover dus binnenkort meer.

Bij TSS zijn we zeer enthousiast over alle mogelijkheden en kijken we uit naar een prettige en succesvolle samenwerking.

Over Mediacenter Rotterdam

Voor échte connectie met je klant.

Effectief communiceren willen we allemaal! Of het nu gaat om online of offline campagnes, MediaCenter Rotterdam doet het voor je. Het complete plaatje, mét impact. We zeggen dan ook niet voor niets: ‘Jouw resultaat, ons pakkie-an!’

Jarenlange ervaring, up-to-date kennis en een groot netwerk aan specialisten zorgen ervoor dat wij keer op keer hoogwaardige producten leveren. Of het nu gaat om grafische producties, promotionele artikelen, signing & lichtreclame, design en digitale oplossingen.

Evado in het Caribisch gebied

Onlangs zijn we een samenwerking aangegaan met C3 wat staat voor Critical Communication Carribean. C3 is gevestigd op de Nederlandse Antillen en in Colombia en heeft als doel om de Evado oplossingen van TSS in deze regio te gaan verkopen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld videowalls en narrowcasting voor gebieden zoals winkels, hotels, ziekenhuizen, kantoren, recepties, luchthavens en andere openbare ruimtes.

Al 80 jaar biedt C3  kritische communicatieoplossingen aan de openbare veiligheidssector. Ze worden geïnspireerd door de kritische aard van de missie van hun klanten en worden gemotiveerd door de uitdaging om innovatieve oplossingen te leveren. C3, voorheen bekend als Zenitel Caribbean, heeft kantoren en medewerkers op Curaçao, Aruba en Sint Maarten, met de nadruk op het hele Caribisch gebied en het noorden van Latijns-Amerika.

Sinds 2005 bezit en exploiteert C3 een missiekritisch TETRA-netwerk genaamd C3 TETRA, met klanten zoals hulpdiensten, raffinaderijen, gevangenissen, luchthavens, havens, enz. De Caribische kantoren werken voor particuliere organisaties en de overheid met toonaangevende organisaties zoals Motorola, Airbus Defense en Ruimte, Hytera en Icom.

Als marktleider in directe audio- en datacommunicatie is C3 de voorkeurspartner voor degenen die verantwoordelijk zijn voor missiekritieke en risicovolle toepassingen! Wij zijn bij TSS dan ook erg enthousiast over deze nieuwe samenwerking en kijken uit naar de gezamelijke projecten in de toekomst!

Evado datakoppeling met Yammer

Opnieuw heeft TSS haar Evado platform succesvol gekoppeld aan een veelgebruikte externe bron van content. Dit keer gaat het om de koppeling met Yammer. Dit is één van de Microsoft tools binnen de gehele Microsoft omgeving.

Yammer is een intern social media kanaal waar medewerkers berichten kunnen plaatsen voorzien van een begeleidende afbeelding. Via dit interne communicatie kanaal is het mogelijk om een bericht naar een collega, gedefinieerde groep van collega’s of alle collega’s te versturen. Door de koppeling is het nu ook mogelijk om deze berichten ook te koppelen aan ons Evado platform. Zo komen de berichten dus ook geautomatiseerd op één of meerdere schermen.

Onze nieuwe klant, Rubix Group, maakt veel gebruik van Yammer bij de interne communicatie. Alleen hebben niet alle medewerkers een Microsoft account en kan dus niet iedereen deze boodschappen of meldingen zien. Vooral de medewerkers op de vloer van het Warehouse hebben geen vaste werkplek en zien deze berichten dus niet. Nu halen we geselecteerde berichten over naar Evado en tonen deze op het scherm in de kantine en mogelijk later op veel meer andere plekken. Groot voordeel is dus dat nu iedereen op de hoogte is!

"*" indicates required fields


OMNIA, de nieuwe major Evado release

TSS, toonaangevende fabrikant van digitale visuele communicatie software, brengt een nieuwe major release uit van haar Evado platform. Vanwege het uitgebreide karakter van deze laatste nieuwe versie is de release voorzien van een eigen naam, te weten OMNIA.

Met meer dan 25 uitbreidingen en verbeteringen door het gehele platform heen betreft dit één van de meest uitgebreide nieuwe release tot nu toe van het platform. Het TSS software development team is continue actief om het systeem te voorzien van nieuwe features en functies. Deze worden gebaseerd op feedback vanuit onze klanten en intern opgestelde roadmaps door onze product managers. Op deze manier waarborgen we de toekomstvastheid van het Evado platform.

De nieuwe features hebben o.a. betrekking op:

  • Usability, met o.a. cropping van content in (live) uitzendingen, SmartTemplates voor het nog sneller kunnen maken van geautomatiseerde uitzendingen;
  • LivePreview, live de uitzending van elke player kunnen bekijken en zien welke content live staat.
  • xConnect, publicatie van content naar smartphones & tablets. Maar ook naar applicaties zoals Microsoft Teams en Outlook;
  • Verbeterde user interface performance;
  • Roombooking/Vergaderzaalmanagement systeem, beheren van ruimtes waarbij op de schermen ook narrowcasting en wayfinding kan worden toegepast;
  • Audio, sterk verbeterde functies op het gebied van audio binnen uitzendingen tot en met lipsynchroniteit;
  • Verbeteringen op het gebied van synchrone play-out. Hierbij wordt content op schermen die bij elkaar staan op exact hetzelfde moment veranderd (1 zone);
  • Upgrade van de watchdog functionaliteit t.b.v. nog stabielere play-out;
  • Verbeteringen op het gebied van broadcasting;
  • Extra standaardkoppelingen zoals bijvoorbeeld met Yammer;
  • Uitgebreidere data import mogelijkheden, o.a. ondersteuning JSON.

Michel Bons, Director Marketing & Sales bij TSS zegt:

” Met de OMNIA release geven we ons Evado platform een enorme boost.” Vooral de xConnect functie spreekt veel klanten momenteel aan. Omdat veel mensen nu thuiswerken zoeken bedrijven toch naar middelen om de communicatie met hun medewerkers te optimaliseren. ”

“Aan de andere kant zijn er ook veel bedrijven die juist nu zoeken naar betere communicatie op de werkvloer en/of productielijnen denk hierbij bijvoorbeeld aan de foodsector en logistiek.”

“Met de OMNIA release is een nog breder palet van oplossingen mogelijk en zijn we een stap dichter bij het verwezenlijken van onze ambitie. De toonaangevende partij worden binnen Europa op het gebied van digitale visuele communicatie.”

TSS breidt partnernetwerk uit met Backstage AV

TSS, fabrikant van o.a. het Evado platform, is sinds vorig jaar actief met het opzetten en uitbreiden van haar partner netwerk. Het doel hierbij is om regionaal partners te hebben die een hoog kennis niveau hebben van visuele producten en oplossingen. We zijn dan ook trots om te kunnen melden dat vanaf januari 2020 Backstage AV heeft besloten om de Evado solutions en producten van TSS te gaan verkopen. De focus zal hierbij liggen op narrowcasting / digital signage en videowalls.

Richard Bredewold van Backstage AV, “In onze zoektocht naar een efficiënte en schaalbare narrowcasting oplossing kwamen we in contact met TSS. Het is zo prettig als je merkt dat een product in de markt wordt gezet door een fabrikant waarmee je dezelfde visie deelt over hoe zaken zouden moeten werken. De producten en diensten zijn niet alleen goed, maar ook heel logisch in gebruik.  Wij kijken uit naar de verdere samenwerking rondom onze gezamenlijke projecten.”

“ Backstage AV is een vooruitstrevende kennis en adviespartner op gebied van AV en heeft een belangrijke positie in de regio Zwolle. We zijn dan ook erg enthousiast over deze nieuwe samenwerking en uitbreiding van ons partnerkanaal”, aldus  Stefan Noordermeer, Account/Dealer Manager bij TSS

Over Backstage AV

Backstage AV realiseert uiteenlopende audiovisuele installaties in heel Nederland en soms daar buiten. Vanuit Zwolle wordt er gewerkt voor opdrachtgevers in de zakelijk markt, kerken, zorg en
het onderwijs.

Wij kijken uit naar een succesvolle en langdurige samenwerking met Backstage AV!

Voor vragen omtrent deze publicatie kunt u zich wenden tot:
Michel Bons
Director Marketing & Sales
0182-555 000