Project omschrijving

Narrowcasting

Warmteservice heeft besloten om in 2014 al haar winkels (52) te re-stylen en te voorzien van narrowcasting schermen. Hierbij moesten de winkels een frisse en moderne uitstraling krijgen. Ook werd gekeken naar extra communicatie-mogelijkheden met de bezoekers van de winkel. Hierbij is de keus gevallen op het inzetten van narrowcasting waarbij Warmteservice de bezoekers informeert over haar producten en diensten met als doel de omzetten te verhogen.

Selectie

Voor de invulling van het narrowcastingproject heeft Warmteservice drie potentiële leveranciers uitgenodigd voor het geven van een productdemonstratie waarna de voorkeur lag bij TSS. Na het uitvoeren van een pilot op het hoofdkantoor is de keus definitief gemaakt en is TSS geselecteerd als leverancier van het totale project.

Project

TSS heeft aan Warmteservice een compleet narrowcastingproject geleverd voor alle 52 locaties van Warmteservice bestaande uit de producten Evado CMS, Designer en Player. Gelet op de locaties is er de keuze gemaakt voor player hardware met SSD geheugen en tevens is gekozen voor een fanless uitvoering.Naast de narrowcasting hardware- en software heeft TSS ook diverse trainingen verzorgd en zijn er software en supportcontracten afgesloten. Ook de displays, in dit geval 40 inch Samsung monitoren inclusief beugels en bekabeling, zijn door TSS verzorgd. Het complete netwerk wordt beheerd vanuit het hoofdkantoor te Amsterdam.

Update: februari 2020 > Inmiddels stuurt Warmteservice via Evado een narrowcasting netwerk aan van 65 schermen op al haar locaties.